فعالیت یاوران امربه معروف و نهی از منکر در مساجد آذربایجان غربی
کد خبر: 3682270
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

فعالیت یاوران امربه معروف و نهی از منکر در مساجد آذربایجان غربی

گروه اجتماعی: معاون تشکل های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: یاوران امر به معروف و نهی از منکر در مدارس آذربایجان غربی آسین های همت خود را بالا زدند.

حجت الاسلام اسماعیلی معاون تشکل های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی گفت: مدارس یکی از برترین فضا های فرهنگ سازی در جوامع محسوب می شود که می توانیم بهترین نتایج را از فعالیت در این مراکز بدست آوریم.

وی افزود: در حال حاضر در استان 4 هزار نفر در طرح طلائیه داران امر به معروف و نهی از منکر شرکت دارند.

این مسئول بیان کرد: تمامی دواطلبان در دوره های 3 روزه اصول و عقاید شرکت می کنند که پس از دریافت کارت شناسایی با کد 16 رقمی می توانند فعالیت خود را در جوامع هدف آغاز کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: یکی دیگر از طرح های این نهاد بازرسی از وضعیت عفاف و حجاب در ادارات و برگزاری گفتمان ها و کرسی های آزاد اندیشی در خصوص تبین فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی گفت: در ایام محرم، رمضان و عید نوروز نیز با نیروی انتظامی طرح های مشترکی را در راستای عفاف و حجاب و تذکر لسانی در جامعه برگزار می کنیم.

معاون تشکل های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی، با بیان اینکه اگر این فریضه به درستی در جامعه نهادینه شود شاهد ثمرات مثبتی خواهیم بود، تصریح کرد: کاهش آسیب های اجتماعی یکی از بزرگترین پیامدهای نهادینه شدن این فریضه الهی در جامعه است که امیدواریم در آینده شاهد رشد آن باشیم.

 

captcha