برپایی 8 محفل قرآنی همزمان با ایام دهه فجر در لرستان
کد خبر: 3682312
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

برپایی 8 محفل قرآنی همزمان با ایام دهه فجر در لرستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: هشت محفل انس با قرآن همزمان با ایام دهه فجر با اولویت مناطق محروم در استان لرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به محافل قرآنی که طی ایام دهه فجر در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: این محافل قرآنی 12، 13 و 14 بهمن‌ماه در سطح استان انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه این مراسم معنوی با تلاوت قاسم مقدمی، قاری ممتاز کشورمان انجام می‌گیرد، اظهار کرد: این بنرامه با مشارکت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت اتحادیه مؤسسات قرآنی در سطح شهرستان‌های استان برپا می‌شود.
امیدیان بیان کرد: این محافل با اولویت مناطق محروم و مکان‌هایی که تا الات محفل قرآنی برگزار نکرده‌ایم و طی ایام دهه فجر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی برپایی هشت محفل قرانی شده است، تصریح کرد: همچنین جشنواره فجر انقلاب قرآنی، 13 بهمن‌ماه در سطح استان انجام می‌شود. همچنین اختتامیه برنامه‌ها نیز تا قبل از 22 بهمن به صورت متمرکز برپا خواهد شد.

captcha