پاسخگویی مدیران به درخواست‌های مردمی در سامانه سامد
کد خبر: 3682324
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کاری جدید از دفتر بازرسی استانداری ایلام

پاسخگویی مدیران به درخواست‌های مردمی در سامانه سامد

گروه اجتماعی: سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ایلام گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی جهت پاسخگویی به تماس‌های مردمی در محل سامانه سامد حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حجت‌الله رشنوادی،  سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ایلام در خصوص پاسخگویی مدیران از طریق سامانه سامد اظهار کرد: به منظور دسترسی آسان مردم به خصوص کسانی که با مرکز استان بعد مسافت دارند، به مدیران دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ریزی لازم جهت حضور مدیران در محل دفتر سامانه صورت گرفته است.
وی در این زمینه افزود: قبل از حضور مدیران در محل دفتر سامانه، اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه‌ها صورت خواهد گرفت تا مردم در جریان حضور مدیران قرار بگیرند.
رشنوادی عنوان کرد: در همین راستا امروز مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در محل دفتر سامانه حضور پیدا کردند و به سؤالات و درخواست‌های مردمی پاسخ گفتند.
سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ایلام گفت: در این طرح مدیران از طریق شماره تماس 111 به صورت رایگان پاسخگوی مردم خواهند بود و درخواست می‌گردد که متقاضیان از مراجعه حضوری به محل دفتر خودداری کنند.
captcha