دفاع بزرگترین گروه اسلامی مراکش از مقاومت فلسطینی‌ها
کد خبر: 3682329
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

دفاع بزرگترین گروه اسلامی مراکش از مقاومت فلسطینی‌ها

گروه بین‌الملل: جماعت «عدل و احسان» به‌عنوان بزرگترین گروه اسلامی مراکش با صدور بیانیه‌ای، حمایت خود از مقاومت شریف فلسطین برای آزادسازی سرزمین خود را اعلام کرد.

انجمن اسلامی مراکش خواستار گسترش فعالیت‌های همبستگی با فلسطین شدبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری آناتولی؛ جماعت عدل و احسان مراکش، در این بیانیه، حمایت کامل از مردم فلسطین و مقاومت شریف آن‌ها برای آزادسازی سرزمین و بازیابی حقوق کامل خود را خواستار شد.

این جماعت اسلامی مراکشی در ادامه بر ضرورت گسترش و متنوع‌کردن فعالیت‌های همبستگی با فلسطین و ادامه این برنامه‌ها تأکید کرد.

جماعت عدل و احسان مراکش، ضمن محکوم‌کردن تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص به رسمیت‌شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تصریح کرد: این اقدام تجاوز آشکار و خطرناک به حقوق و مقدسات امت مسلمان است.

پس از اعلان تصمیم ترامپ درباره قدس، کشور مراکش شاهد فعالیت‌های مختلف و متنوع رسمی و مردمی در همبستگی با مردم فلسطین و تأکید بر هویت اسلامی و فلسطینی این شهر است.

یادآور می‌شود، رئیس جمهور آمریکا در نیمه آذرماه گذشته، قدس شریف را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و بر انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، تصریح کرد که این موضوع با انتقاد و اعتراض مسلمانان در مناطق مختلف جهان و بسیاری از کشورها در سطح رسمی و مردمی شد/.

captcha