بهره‌مندی مددجویان كميته امداد فارس از بركت یك هزار پنل خورشیدی
کد خبر: 3682338
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
بذرافشان مطرح كرد:

بهره‌مندی مددجویان كميته امداد فارس از بركت یك هزار پنل خورشیدی

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: مددجویان فارس سال آینده از برکت هزار پنل خورشیدی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی کمیته‌ امداد استان فارس، محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد فارس با بیان اینكه مددجویان فارس سال آینده از برکت پانل‌های خورشیدی بهره‌مند می‌شوند، گفت: یك هزار خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد متقاضی نصب پنل خورشیدی بر پشت بام محل سکونتشان هستند که مراحل مطالعاتی آن در حال انجام است.
وی با یادآوری اینكه مجوز نصب این پنل‌ها در شهرستان‌های مختلف استان از تهران گرفته شده و تا پایان سال آینده کار اجرایی می‌شود، افزود: برای اجرای این طرح‌ها به مددجویان متقاضی واجدالشرایط 25 میلیون تومان وام قرض الحسنه 60 ماهه پرداخته می‌شود.
بذرافشان گفت: استفاده از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر، جلوگیری از آلودگی هوا و مهاجرت روستاییان به شهرها و بهره‌مندی از کمک معیشت پایدار و مستمر تا 20 سال آینده، از مزایای اجرای این طرح است .
وی ادامه داد: مددجویان زیر 63 سالی که سرپرست خانوار باشند و ساختمان مستحکمی برای نصب پنل‌های خورشیدی در اختیار داشته باشند، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.
مدیرکل کمیته امداد فارس یادآور شد: در صورت تایید محل نصب پنل‌های خورشیدی توسط شرکت توزیع برق استان فارس، این طرح‌ها در شهرستان‌های متقاضی اجرا می‌شود.
بذرافشان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها باید در سال 96 هم 420 نیروگاه تولید برق 5 کیلو واتی در استان فارس راه‌اندازی شده و 420 مددجوی کمیته‌ امداد استان فارس مشغول به کار شوند.

captcha