شهدا متعلق به همه مردم کشور هستند
کد خبر: 3682427
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۷
ابوحمزه:

شهدا متعلق به همه مردم کشور هستند

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهدا را متعلق به همه مردم کشور دانست و گفت: همه باید کمک کرده تا کنگره شهدا را با غنای بیشتر و بهتر از 20 سال گذشته برگزار کنیم، این کنگره باید هم خوبی‌های کنگره اول را داشته باشد و هم حرکت‌های جدیدی را مطرح کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز دوشنبه، 25 دی از برگزاری دومین کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان در سال 97 خبر داد و گفت: کرمان پیشتاز این موضوع بوده و در سال 77 نخستین این برنامه را داشتیم که به سراسر کشور سرایت کرد.
وی افزود: در آن سال برگزاری این کنگره آثار و برکات زیادی را برای کشور داشت و در پی آن هستیم تا بعد از گذشت 20 سال، آن را برای دومین‌بار برگزار کنیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به اهداف برگزاری این کنگره اشاره و بیانکرد: تجلیل از مقام والای شهدا، شناساندن شیوه مدیریت در دفاع مقدس، حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، معرفی الگو برای نسل جوان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و حراست از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) برخی از آن موارد است.
وی از سیاست‌های کلی برگزاری این کنگره گفت و تأکید کرد: احیاء فرهنگ جهاد و شهادت، ارتقای فرهنگ عمومی، معرفی اسوه‌ها و شهدای برجسته برای نسل جوان در قالب چاپ و نشر کتاب و ویژه‌نامه، شناساندن ویژگی‌های عملیات‌های دوران دفاع مقدس و فراهم کردن زمینه‌های مشارکت عمومی از جمله آن هستند.
ابوحمزه شهدا را متعلق به همه مردم کشور دانست و اظهارکرد: همه باید کمک کرده تا این کنگره را با غنای بیشتر و بهتر از 20 سال گذشته برگزار کنیم، این کنگره باید هم خوبی‌های کنگره اول را داشته باشد و هم حرکت‌های جدیدی را مطرح کند.
وی تأکید کرد: برای برگزاری بهتر این کنگره در شهرستان‌ها، ستاد یادواره شهرستان را داریم و برای استان نیز 19 کمیته تشکیل شده است، رئیس شورای سیاست‌گذاری این کنگره با استاندار کرمان، رئیس هیأت امناء با نماینده ولی‌فقیه و دبیر جشنواره نیز با فرمانده سپاه ثارالله است.
منبع: سپاه ثارالله استان کرمان

captcha