رونمایی از سند هویتی دانشجوی شهید «حمیدرضا واعظی‌زاده» در کرمان
کد خبر: 3682428
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۸

رونمایی از سند هویتی دانشجوی شهید «حمیدرضا واعظی‌زاده» در کرمان

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از سند هویتی شهید دانشجو «حمیدرضا واعظی‌زاده» دانشجوی رشته ریاضی دانشگاه شهید باهنر کرمان رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیروز دوشنبه، 25 دی در نشست رونمایی از سند هویتی شهید دانشجو «واعظی‌زاده» با حضور مدیرکل ثبت احوال استان کرمان گفت: کارت ملی هوشمند باید در برگیرنده بسته کاملی از اطلاعات و مشخصات هویتی، پزشکی، بیمه‌ای، شغلی و ... باشد تا بتوان اثربخشی آن را در عمل دید.
وی بیان کرد: ثبت احوال به معنی واقعی نقش خود را زمانی نشان می‌دهد که کارت ملی هوشمند بتواند همه ویژگی‌های یک فرد در راستای انجام خدمات را ارائه دهد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توان از ظرفیت فضای مجازی بهره برد و با راه‌اندازی سامانه هوشمندی در فضای مجازی، دستگاه‌های مختلف آمار و اطلاعات را وارد این سامانه کنند، تا ثبت احوال از این بانک اطلاعاتی بهره ببرد.
زاهدی کسب رتبه‌ها و عملکرد ثبت احوال استان را مایه فخر و مباهات دانست و اظهارکرد: ان‌شاءلله این روند موفقیت‌آمیز ادامه داشته باشد و با وحدت رویه و همدلی بیشتر، بهتر و پویاتر به مردم خدمت‌رسانی شود.
در پایان این نشست، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از سند هویتی شهید دانشجو حمیدرضا واعظی‌زاده دانشجوی رشته ریاضی دانشگاه شهید باهنر کرمان رونمایی کرد.
منبع: دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

captcha