لزوم انجام کار فرهنگی در زمینه عتبات عالیات در جامعه
کد خبر: 3682431
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۱
سعادت‌فر تأکید کرد:

لزوم انجام کار فرهنگی در زمینه عتبات عالیات در جامعه

گروه فرهنگی: امام جمعه جیرفت گفت: در بحث عتبات باید کار فرهنگی در جامعه انجام شود و در این راستا مدارس و دانشگاه‌ها در دستور کار باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمدرضا سعادت‌فر، امام جمعه جیرفت دیروز دوشنبه، 25 دی در جلسه پیگیری امور دفتر عتبات عالیات این شهرستان عشق و علاقه مردم جیرفت را به امام حسین(ع) مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: در بحث عتبات باید کار فرهنگی در جامعه انجام شود و در این راستا مدارس و دانشگاه‌ها در دستور کار باشند.
احمد امینی‌روش، فرماندار جیرفت نیز با بیان اینکه کمک به عتبات عالیات عاملی مهم در راستای حفظ شعائر دینی، اسلامی و اعتقادی است، گفت: عتبات عالیات شهرستان جیرفت اقدامات خوبی را انجام داده است و کمک به عتبات عالیات و توجه به بازسازی و آبادانی حرم ائمه اطهار ضروری و ثواب آن موجب سعادت اخروی و دنیوی خواهد شد.
وی با اشاره به لزوم مشارکت و همکاری مردم در راستای بازسازی عتبات عالیات افزود: در راستای بازسازی عتبات عالیات باید از مردم نیز بهره گرفت و این کار خداپسندانه را با پشتوانه مردم به انجام رساند.
امینی‌روش با اشاره به اینکه دشمنان قسم‌خورده ما از کوچکترین اختلافات حداکثر استفاده را می‌برند، تأکید کرد: از اتفاقات گذشته باید درس بگیریم و از اختلافات پرهیز کنیم.
منبع: فرمانداری جیرفت

captcha