امام جمعه و استاندار سیستان‌ و بلوچستان درگذشت دریادلان را تسلیت گفتند
کد خبر: 3682432
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

امام جمعه و استاندار سیستان‌ و بلوچستان درگذشت دریادلان را تسلیت گفتند

گروه اجتماعی: آيت‌الله عباسعلی سليمانی، امام جمعه و نماينده ولی فقيه در استان و سيد دانيال محبی، استاندار سيستان و بلوچستان با صدور پيامی مشترک، به نمايندگی از مردم استان، جانباختن دريانوردان دریادل را تسليت گفته و با خانواده‌های داغدیده ابراز همدردی كردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، آيت‌الله عباسعلی سليمانی، امام جمعه و نماينده ولی فقيه در استان و سيد دانيال محبی، استاندار سيستان و بلوچستان با صدور پيامی مشترک، به نمايندگی از مردم استان، جانباختن دريانوردان دریادل را تسليت گفته و با خانواده‌های داغدیده ابراز همدردی كردند.
در اين پيام آمده است:
بِسْم الله الرحمن الرحيم
أنا لله و انا اليه راجعون
حادثه تلخ و تأسف‌بار درگذشت دريانوردان دريادل جمهوری اسلامی ايران قلوب آحاد ملت شريف ايران اسلامی راجريحه داركرد، از دست دادن جمعی از نيروهای توانمند كشورمان كه در مسير مأموريت خود در اين سانحه جانگداز جان به جان آفرين تسليم كردند، ضايعه‌ای عظيم و جبران ناپذير است.
اينجانبان به نمايندگی از مردم شريف سيستان و بلوچستان درگذشت شهادت گونه اين عزيزان را به همه هم‌ميهنان و خانواده‌های داغدار ايشان تسليت عرض می‌كنيم و برای آنان مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می‌کنیم.
عباسعلی سليمانی / نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه زاهدان
سيد دانيال محبی / استاندار سيستان و بلوچستان

امام جمعه و استاندار سیستان‌وبلوچستان درگذشت دریادلان را تسلیت گفتند

به گزارش ایکنا، 16 دی‌ماه امسال کشتی سانچی متعلق به شرکت ملی نفت‌کش ایران که از عسلویه حرکت کرده و قرار بود جهت تحویل میعانات گازی عازم کره جنوبی شود، در راه با یک کشتی فله‌بر چینی برخورد کرد که در نتیجه آن، محمولهٔ نفت فوق سبک منفجر شده و بر اثر این آتش‌سوزی ۳۰ نفر از هموطنان عزیز ما به‌همراه دو تبعه بنگلادشی جان خود را از دست دادند.

captcha