ضرورت روشنگری نسل جوان توسط پیشکسوتان سپاه
کد خبر: 3682434
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
حجت‌الاسلام جلیلیان مطرح کرد:

ضرورت روشنگری نسل جوان توسط پیشکسوتان سپاه

گروه فرهنگی: نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان، با تاکید بر ضرورت روشنگری نسل جوان توسط پیشکسوتان سپاه، گفت: محبت به ولایت تضمین‌کننده عزت ما در دنیا و آخرت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در دومین محفل انس و مودت ویژه بازنشستگان و همسران سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که دوشنبه، 25 دی‎ماه در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در استان و برخی شهرهای کشور، اظهارکرد: شرایط زندگی سخت است و این سختی نباید سبب شود زمانی راه خود را کج کنیم و در مسیر ولایت کوتاه بیاییم.
وی افزود: سپاه پاسداران و پیشکسوتان ثابت کردند علی‌رغم همه مشکلات جان‌نثار ولایت هستند و همیشه باید هوشیار باشیم چراکه فتنه آمریکا هنوز تمام نشده است.
حجت‌الاسلام جلیلیان گفت: آمریکا فتنه‌های مختلفی در بحث یمن، اقلیم کردستان، معرفی قدس شریف برای پایتخت اسرائیل و توطئه‌های دیگری به راه انداخته و شکست‌های پی‌درپی در این زمینه خورده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه آمریکا به‌شدت از اقتدار محور مقاومت با محوریت ایران عصبانی است و سعی دارد با اغتشاشات داخلی خودشان به کارها مسلط شوند، عنوان کرد: آمریکا با دو هدف مهار ایران با تغییر نظام یا مهار ایران با ایجاد درگیری داخلی تا در مسائل منطقه تأثیرگذار نباشد، پیش‌آمده است.
وی اظهارکرد: عربستان، آمریکایی‌ها، منافقان و اسرائیل فتنه‌ای را ایجاد کردند که به یاری خدا در نطفه خاموش شد اما این تمام‌شدنی نیست و آنچه مهم است، این است که هر زمانی بصیرت، شجاعت و اطاعت‌پذیری از ولایت را ببینند مأیوس می‌شوند.
حجت‌الاسلام جلیلیان خطاب به بازنشستگان گفت: شما پاسدار انقلاب هستید و جایگاه باعظمتی دارید و باید اهداف انقلاب را برای به نسل جوان منتقل کنید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: اسلام ناب یعنی جایی‌که محوریت ایران باشد و سپاه به‌شدت دشمنان ایران را عصبی کرده و فتنه‌های مختلفی را سپاه خاموش کرده چراکه پاسداری از نظام انقلاب به‌عهده ما است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مقابله در برابر تهدیدهای مختلفی ازجمله نظامی، سیاسی و فرهنگی را ازجمله فعالیت‌های سپاه دانست و گفت: محبت به ولایت تضمین‌کننده عزت ما در دنیا و آخرت است و ما باید در برابر فتنه‌ها با هوشیار و بیدار باشیم.
وی افزود: مسئولان باید قدرشناس این نعمت باشند از شعار به عمل‌گرایی پیش روند و مردم نیز باید مطالبه‌گر باشند.

captcha