تشکیل جلسه مشترک هیئت مدیره اتحادیه قرآنی فارس با دبیر شورای توسعه
کد خبر: 3682438
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

تشکیل جلسه مشترک هیئت مدیره اتحادیه قرآنی فارس با دبیر شورای توسعه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: پیرو درخواست اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان فارس، جلسه مشترک با حجت‌الاسلام حمید محمدی طی هفته آینده برگزار می‌شود.

زهرا کرباسی، مدیرعامل مؤسسه و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه هیئت مدیره با حجت‌الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، هفته آینده، چهارم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این جلسه پیرو برپایی نشست مشترک دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی با نمایندگان شورای قرآن استان‌ها است که پیش از این در استان البرز انجام گرفت و این جلسه به میزبانی استان فارس و در شیراز برپا خواهد شد که در حاشیه آن نیز به درخواست اتحادیه قرآنی استان این جلسه تشکیل می‌شود.
کرباسی عنوان کرد: بیان گزارشی از عملکرد فعالیت‌های کیفی و کمی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان و ارائه درخواست‌ها و پیگیری تشکیل شورای توسعه در استان فارس از جمله موارد مورد بررسی در این نشست است، چون در حال حاضر دبیرخانه‌ای از این شورا در سطح استان فعالیت می‌کند و مصوبات را تصویب می‌کنند و حال آنکه باید تصمیمات در شورا گرفته شود و دبیرخانه در مرحله اجرا ورود پیدا کند.

captcha