بازدید از روند اجرای طرح تربیت حافظان غرب تهران
کد خبر: 3682475
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

بازدید از روند اجرای طرح تربیت حافظان غرب تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئولان اوقاف استان تهران با حضور در کلاس‌های قرآن مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان قرآن غرب تهران از نحوه اجرای این طرح مطلع شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، تنی چند از مسئولان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از جمله حجت‌الاسلام رحیم بابایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان، موسوی و مدنی، کارشناسان امور قرآنی اوقاف استان و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لباس‌دوخت، معاون فرهنگی اداره اوقاف غرب تهران طی بازدید از روند اجرایی طرح تربیت حافظان غرب تهران از نحوه اجرای این طرح قرآنی در سطح منطقه ابراز رضایت کردند.
طی این بازدید که با حضور مدیران اجرایی و مربیان طرح تربیت حافظان قرآن منطقه غرب تهران انجام شد، مسئولان اوقاف استان تهران با حضور در کلاس‌های قرآن مدارس تحت پوشش این طرح قرآنی با اجرای برنامه‌هایی همچون پرسش و پاسخ از قرآن‌آموزان، بررسی نتایج و کیفیت آموزش و نیز میزان بازدهی از موفقیت این طرح قرآنی ابراز رضایت کردند.
همچنین، طی این بازدید سرزده، مدیران مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان غرب تهران نیز ضمن تشکر از مسئولان و دست‌اندرکاران این طرح قرآنی، خواستار ادامه طرح در سال‌های آتی شدند و در ادامه نیز از مدیریت اجرایی طرح که به عهده مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران است، تقدیر و تشکر کردند.
یادآور می‌شود، طرح تربیت حافظان غرب تهران با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این منطقه و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران از مهرماه سال جاری در مدارس این منطقه آغاز شده و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

captcha