فعالیت 25 مربی در موسسه قرآنی جامعه القرآن بیرجند
کد خبر: 3682485
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

فعالیت 25 مربی در موسسه قرآنی جامعه القرآن بیرجند

گروه معارف: مدیر موسسه قرآنی جامعه القرآن بیرجند گفت: موسسه قرآنی جامعه القرآن دارای 25 مربی برای آموزش به قرآن‌آموزان است.

رضایی،  مدیر موسسه قرآنی جامعه القرآن بیرجند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی  اظهار کرد: این مربیان تمام دوره‌های جامعه القرآن را گذرانده‌اند و برای آموزش درسنین سه تا هفت سال آمادگی دارند.

وی با بیان اینکه موسسه قرآنی جامعه القرآن براساس نیاز و آمار قرآن‌آموزان، دوره‌های کارورزی سه ماهه را برگزار می‌کند، افزود: افرادی که این دوره‌ها را می‌گذرانند و دارای شرایط لازم باشند، برای آموزش‌های فشرده به قم می‌فرستیم و پس از گذراندن این دوره به عنوان مربی به موسسه جامعه القرآن فرستاده می‌شوند. 

مدیر موسسه قرآنی جامعه القرآن بیرجند اظهار کرد: افرادی که وارد دوره‌های سه ماهه جامعه القرآن می‌شوند؛ باید دارای شرایط خاص بوده و علاوه بر این شرایط، باید در جذب قرآن‌آموز و ایجاد روابط دوستانه با آنان مهارت داشته باشند.

رضایی در خصوص علاقه و استقبال مربیان از طرح توانمندسازی مربیان، افزود: این طرح‌ها اجباری است و استقبال خانواده‌ها نیز از این گونه طرح‌ها بسیار بالا است.

وی یادآور شد: موسسه قرآنی جامعه القرآن بیرجند در ایام تعطیلی حدود700 نفر قرآن‌آموز و در دیگر ایام سال، حدود 400 نفر قرآن‌آموز دارد.   
 

captcha