مسئولان امید را در دل‌های مردم زنده کنند
کد خبر: 3682494
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

مسئولان امید را در دل‌های مردم زنده کنند

گروه اجتماعی: امام جمعه نورآباد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نقشه راه آموزش و پرورش دانست و گفت: مردم به انقلاب علاقمند هستند و برای پایداری و اقتدار نظام حاضرند که سختی‌ها و مشکلات را پشت سر بگذارند، ولی مسئولان باید به آنها صادقانه خدمت کنند و اعمال و کردار آنها به‌گونه‌ای نباشد که یاس و ناامیدی را در دل‌های مردم زنده کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین جمیاری، امام جمعه نورآباد دوشنبه، 25 دی‎ماه در جمع کارکنان ستادی آموزش و پرورش لرستان مسئولیت دستگاه تعلیم و تربیت را بسیار حساس و خطیر برشمرد و گفت: دوران خدمتگزاری به مردم گذراست و باید از فرصت‌های پیش‌رو برای خدمت صادقانه به مردم تلاش کرد.
وی افزود: درجات و مقام‌های دنیایی فانی است و درجه‌ای که خداوند به مؤمنان و علما عنایت می‌کند، ماندگار و جاودانه است.
جمیاری به شان و جایگاه فرهنگیان اشاره و اظهارکرد: مقام معلمی مقامی ارزشمند است و آیات و روایات اسلامی هم برای این جایگاه حرمت خاصی قائل شده است.
وی با تاکید بر لزوم انجام کارهای فرهنگی در جامعه، گفت: برای داشتن جامعه‌ای سالم و عاری از هرگونه آسیب باید برنامه‌ریزی کرد.
امام جمعه نورآباد تاکیدکرد: همه مردم مدیون معلمان هستند و هر کسی در هر جایگاهی که باشد، درس‌آموخته مکتب معلم است و پیشرفت و ترقی خود را مدیون معلمان است.
حجت‌الاسلام جمیاری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نقشه راه آموزش و پرورش عنوان کرد و ادامه داد: مردم به انقلاب علاقمند هستند و برای پایداری و اقتدار نظام حاضرند که سختی‌ها و مشکلات را پشت سر بگذارند، ولی مسئولان باید به آنها صادقانه خدمت کنند و اعمال و کردار آنها به‌گونه‌ای نباشد که یاس و ناامیدی را در دل‌های مردم زنده کند.
امام جمعه نورآباد در ادامه به محرومیت شهرستان نورآباد اشاره کرد و افزود: نورآباد محرومیت‌های زیادی دارد و نگاه و توجه مسئولان به‌ویژه آموزش و پرورش می‌تواند در رفع این مشکلات راهگشا باشد.

captcha