برگزاری مسابقه قرآن در مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران
کد خبر: 3682498
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
پزشکی خبر داد:

برگزاری مسابقه قرآن در مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران از برگزاری مسابقه قرآن در مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان این منطقه خبر داد.

بهمن پزشکی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برگزاری مسابقه قرآن در مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان این منطقه خبر داد و گفت: این مسابقه قرآنی جهت آمادگی قرآن‌آموزان برای آزمون پایانی طرح برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران تصریح کرد: طی برگزاری این مسابقه قرآنی، قرآن‌آموزان در مدارس پسرانه با هم و قرآن‌آموزان مدارس دخترانه نیز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی در ادامه اظهار کرد: ارائه محفوظات و نیز پاسخ به سؤالاتی پیرامون سوره‌های مختلف قرآنی که قرآن‌آموزان تاکنون و از ابتدای طرح با مفاهیم و مضامین آن‌ها آشنا شده‌اند، از جمله موارد این مسابقه قرآنی خواهد بود.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران بیان کرد: در پایان برگزاری این مسابقه قرآنی نیز طی مراسمی به پنج نفر از پسران و پنج نفر از دخترانی که بیشترین نمره را کسب کنند، جوایزی اعطا خواهد شد.
پزشکی در پایان سخنان خود تصریح کرد: این مسابقه قرآنی طی هفته آتی در بین مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان قرآن کریم منطقه شمال غرب تهران برگزار خواهد شد.

captcha