دومین همایش ملی فرهنگ دانشگاهی در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود
کد خبر: 3682503
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

دومین همایش ملی فرهنگ دانشگاهی در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود

گروه افرهنگی: معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بیرجند گفت: در آذرماه امسال، دومین همایش ملی فرهنگ دانشگاهی در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، ابراهیم محمدی، امروز 26 دی‌ماه در شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خراسان‌جنوبی در دانشگاه بیرجند اظهار کرد: اولین همایش ملی فرهنگ دانشگاهی را پژوهشگاه جهاددانشگاهی در سال گذشته برگزار کرده است و دانشگاه بیرجند امسال در حال هماهنگی برگزاری این همایش است.

وی افزود: در کنار همایش ملی فرهنگ دانشگاهی، مقدمات اجرایی انتشار مجله فرهنگ دانشگاهی را نیز فراهم کردیم. 

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بیرجند بیان کرد: در حال حاضر مجوزهای داخلی برای انتشار مجله فرهنگ دانشگاهی اخذ شده و در حال اخذ مجوزهای خارجی هستیم.

محمدی ادامه داد: همچنین دانشگاه بیرجند اولین جشنواره دانشجویی در سطح ملی را در آبان ماه ۹۷ برگزار خواهد کرد.

وی افزود: همچنین به پاس خدمات خاندان راشد محصل، یکی از برنامه‌های شاخص این دانشگاه در سال آینده، برگزاری همایش راشد محصل در اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود. 

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بیرجند ادامه داد: دانشگاه بیرجند برای اجرای این برنامه‌ها به همکاری اعضای شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان نیاز داریم.

 محمدی اظهار کرد: هماهنگی داخلی برای ستاد دهه فجر برای دانشگاه بیرجند برای هم‌افزایی بیشتر دانشگاه‌ها انجام شده است.
وی یادآور شد: امیدواریم برنامه‌های دهه فجر امسال، در راستای انتظاراتی که جامعه از دانشگاه‌ها دارد بوده و بتواند به درستی به این انتظارات پاسخ دهد.

captcha