اجرای برنامه‌های پیشگیرانه آسیب‌های اجتماعی در 10 مکان حاشیه‌نشین خرم‌آباد
کد خبر: 3682540
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

اجرای برنامه‌های پیشگیرانه آسیب‌های اجتماعی در 10 مکان حاشیه‌نشین خرم‌آباد

گروه اجتماعی: معاون استاندار لرستان از اجرای برنامه‌های پیشگیرانه آسیب‌های اجتماعی در 10 مکان حاشیه‌نشین خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان، دوشنبه، 25 دی در جمع خبرنگاران، از اجرای برنامه‌های پیشگیرانه آسیب‌های اجتماعی در 10 مکان حاشیه‌نشین خرم‌آباد خبر داد و گفت: خرم‌آباد به‌عنوان یکی‌از مناطق هدف مبارزه با پدیده حاشیه‌نشینی در سطح کشور مشخص شده و سمن‌ها انتخاب شده‌اند که در 10 منطقه این شهر برنامه‌های آسیب‌های اجتماعی را اجرا کنند.
وی ادامه داد: با پیگیری‌های استاندار و ملاقات با رئیس سازمان امور اجتماعی کشور، خرم‌آباد نخستین شهری بود که کل اعتبارات مربوط به این حوزه تخصیص و توزیع شد.
خجسته‌پور ادامه داد: به‌زودی در 10 مکان این شهر سمن‌ها برنامه‌های پیشگیرانه خود را شروع خواهند کرد.
معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان در ادامه گفت: در بحث عمران مناطق حاشیه‌نشین تاکنون 8.6 میلیارد تومان ابلاغ شده که قرار است در قالب 29 پروژه در مناطق حاشیه‌نشین استان اجرا شود.
وی یادآور شد: اجرای این برنامه‌ها در قالب تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی است و علاوه‌بر این دستگاه‌ها باید به وظایف ذاتی خود نیز عمل کنند و امیدواریم در بحث حاشیه‌نشینی پای کار باشند.

captcha