100 هزار دانش‌آموز زنجانی در مسابقات قرآن و عترت شرکت کردند
کد خبر: 3682543
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
نظری:

100 هزار دانش‌آموز زنجانی در مسابقات قرآن و عترت شرکت کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از شرکت 100 هزار دانش‌آموز استان در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن و عترت خبر داد.

مجید نظری، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: سال گذشته و در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی بیش از ۷۶ هزار دانش‌آموز و در رشته‌های مختلف شرکت داشتند.
 
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در ۴ مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات برای دانش‌آموزان در ۱۴ رشته و برای فرهنگیان در ۳ رشته برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه امسال 100 هزار دانش‌آموز در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: مرحله آموزشگاهی این مسابقات از هفته آخر آذرماه آغاز شده و در هفته اول بهمن‌ماه مرحله منطقه‌ای با حضور برگزیدگان آموزشگاهی، اجرا خواهد شد.
 
نظری با بیان اینکه در فروردین ماه‌سال آینده نیز مرحله استانی و تیر و مرداد نیز مرحله کشوری این دور از مسابقات با حضور برگزیدگان هر دوره برگزار می‌شود، گفت: در هفته قرآن و عترت سالجاری برگزاری محافل انس با قرآن در سطح مدارس از جمله برنامه‌هایی بود که مورد استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان قرار گرفت.
 
رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح مدارس اشاره و تصریح کرد: تعدادی از این گفتمان‌ها با همکاری تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است و پیش‌بینی می‌شود تا فروردین ماه سال‌ آینده به اتمام برسد.
captcha