پیکر شهید امرالله احمدی در زادگاهش آرام می‌گیرد
کد خبر: 3682545
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

پیکر شهید امرالله احمدی در زادگاهش آرام می‌گیرد

گروه فرهنگی: پیکر شهید امرالله احمدی پس از انتقال به زادگاهش در شهرستان باغملک، یکشنبه 1 بهمن در گلزار شهدای دهستان ابوالعباس خاکسپاری می‌شود.

وهاب رئیس‌قنواتی، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماهشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه پیکر شهید امرالله احمدی پس از 35 سال شناسایی شد، گفت: شهید احمدی متولد سال 45 است که در سال 61 در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت نائل آمد و شهادت وی در سال 82 محرز شد.

وی اظهار کرد: مقرر شده است پیکر شهید ساعت 16:30 جمعه 29 دی وارد ماهشهر شده و از آنجا با استقبال مردم به حسینیه ثارالله(ع) انتقال داده می‌شود، مراسم شبی با شهدا در همین روز پس از نماز مغرب و عشاء نیز با حضور عموم مردم برنامه ریزی شده است.

رئیس‌قنوانی ادامه داد: ساعت 10 شنبه 30 دی پیکر شهید از مقابل مسجد شهدا بر دستان مردم به سمت فرمانداری تشییع می‌شود و پس از آن پیکر شهید احمدی به باغملک که زادگاه وی است منتقل می‌شود.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران ماهشهر با بیان اینکه محل سکونت خانواده شهید در بندر ماهشهر است، گفت: مادر شهید سه سال پیش فوت کرده اما پدر شهید در قید حیات است. وصیت مادر شهید این است که پیکر فرزند شهیدش در کنار او در شهرستان باغملک به خاک سپرده شود.

وی گفت: پبکر شهید احمدی پس از انتقال به باغملک شنبه 30 دی ساعت 16 در پارک تلاش مورد استقبال مردم این شهرستان قرار می‌گیرد. شامگاه این روز در مسجد سید الشهدا(ع) مراسم وداع با شهید برگزار می‌شود. پیکر شهید احمدی یکشنبه 1 بهمن در گلزار شهدای دهستان ابوالعباس(از توابع باغملک) خاکسپاری می‌شود.

captcha