اعلام دوره‌های مؤسسه اشراق ازنای لرستان طی ترم زمستان
کد خبر: 3682585
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

اعلام دوره‌های مؤسسه اشراق ازنای لرستان طی ترم زمستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: گزارشی اجمالی از دوره‌های مؤسسه اشراق طی ترم زمستان ارائه می‌شود.

فاطمه جیریایی، مدیر مؤسسه علوم قرآن و عترت اشراق ازنای لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره‌های جامع حظ قرآن، روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم قرآن ویژه گروه‌های سنی چهار سال تا بزرگسال در این مرکز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت مؤسسه از سال87 تاکنون، ادامه داد: همچنین در این مؤسسه دوره آمادگی آزمون اعطای مدرک کارشناسی و بالاتر به حافظان کل قرآن ویژه حفاظ علاقه‌مد برگزار می‌شود.
جیریانی اضافه کرد: همچنین حدود دوسالی است که دوره مهد قرآن در این مؤسسه فعال است اما امسال دوره مهد قرآن و پیش‌دبستانی قرآن با استراتژی قرآن برگزار می‌شود.
وی توضیح داد: طی این طرح آیات قرآن همراه با تصویر و انیمیشن به زبانه کودکانه و قابل فهم برای خردسالان چهار سال به بالا انجام می‌گیرد. همچنین مربیان این مجموعه نیز از سال گذشته با حضور در دوره‌ تربیت مدرس استراتژی برای کودکان با تدریس حسن عباسی نسبت به این طرح آشنایی پیدا کرده‌اند.
مدیر مؤسسه علوم قرآن و عترت اشراق ازنا بیان کرد: در حال حاضر حدود 40 قرآن‌آموز خردسال در مقطع مهد و پیش‌دبستانی و حدود 50 قرآن‌آموز در مقطع بزرگسال از دوره‌های مؤسسه بهره‌مند شده‌اند.
یادآور می‌شود، مؤسسه علوم قرآن و عترت اشراق در شهرستان ازنای لرستان در خیابان نواب صفوی، روبروی اداره دارایی قرار دارد.

captcha