نشست تخصصی نوانگار برگزار شد
کد خبر: 3682599
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

نشست تخصصی نوانگار برگزار شد

گروه اجتماعی: نشست تخصصی نوانگار با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‎های استان در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، نشست تخصصی نوانگار در قالب شورای روابط عمومی‎های استان قم، امروز 26 دی ماه به همت جهاددانشگاهی واحد استان و مرکز افکار سنجی دانشجویان و با مشارکت دانشگاه قم و استانداری برگزار شد.
در این نشست علمی و تخصصی که با حضور مدیران روابط عمومی نهادهای اجرایی استان و دستگاه‎های اجرایی و فرهنگی در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد، دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم در سخنانی به ذکر اهمیت روابط عمومی و جایگاه آن در اندیشه اسلامی پرداخت.
وی در ادامه یکی از مهمترین رسالت‎های روابط عمومی‎ها عدم توجیه اشتباهات سازمانی نهاد تحت امر خود دانست و آن را باعث از بین رفتن اعتماد به مجموعه دانست.
در ادامه علیزاده طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قم نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت ارایه خدمات نظام و دستگاه‎های مختلف دولت به مردم، اطلاع رسانی دقیق برنامه‎ها به مردم را گامی مهم در ایجاد فضای ذهنی واقع گراتر در جامعه دانست.
گفتنی است پس از سخنانی حمیدرضا ابراهیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه قم، سه تن از اساتید دانشگاه در سخنانی به ذکر مباحثی پیرامون ارتقای کیفیت فعالیت روابط عمومی های دستگاه های مختلف پرداختند.

captcha