اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر در 10 بقعه امامزادگان لرستان
کد خبر: 3682601
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
خاکباز خبرداد:

اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر در 10 بقعه امامزادگان لرستان

گروه فرهنگی: مدیرکل اوقاف لرستان از اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در 10 بقعه متبرکه در شهرستان‌های استان خبرداد و گفت: این برنامه‌ها با هدف تحکیم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی نسل جوان نسبت به اهداف انقلاب برگزار خواهد شد. .

حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در تشریح برنامه‌های ویژه دهه فجر، با بیان این‌که از 12 تا 22 بهمن‌ماه 10 امامزاده شاخص استان لرستان در شهرستان‌های استان میزبان برنامه‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی خواهند بود. گفت: این برنامه‌ها با هدف تحکیم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی نسل جوان نسبت به اهداف انقلاب برگزار خواهد شد .
وی فضاسازی تبلیغاتی متناسب با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برپایی خیمه‌های معرفت، غبارروبی قبور مطهر شهدا، محافل انس با قرآن و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین برنامه‌های جشن انقلاب در بقاع متبرکه استان لرستان برشمرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از اعزام مبلّغان به بقاع متبرکه و امامزادگان استان با هدف بیان روشنگری و بصیرت‌افزایی مخاطبان نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: با حضور مبلّغان اعزامی گفتمان‌های انقلابی نیز با حضور مردم به‌ویژه نسل جوان در بقاع متبرکه استان لرستان طی ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد .
حجت‌الاسلام خاکباز به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر امسال اشاره کرد گفت: ویژه‌برنامه‌های عزاداری ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) نیز هم‌زمان با ایام الله دهه فجر در بقاع متبرکه استان لرستان برگزار خواهد شد .

captcha