ساخت 22 برنامه با موضوع شهدای انقلاب در البرز
کد خبر: 3682607
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

ساخت 22 برنامه با موضوع شهدای انقلاب در البرز

گروه فرهنگی: مدیرکل سازمان صدا و سیمای استان البرز گفت: 22 برنامه با موضوع شهدای انقلاب با همکاری بنیاد شهید، نیروی انتظامی و صدای و سیما در این استان ساخته می‌شود.

علی رامک، مدیرکل سازمان صدا وسیمای البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: حوزه هنری استان البرز، ساخت ویژه‌برنامه‌های دهه فجر سال 96 و 97 را تقبل کرده است و همچنین 22 برنامه با موضوع شهدای انقلاب اسلامی با همکاری بنیاد شهید، نیروی انتظامی و صدای و سیمای البرز در این استان ساخته می‌شود.
وی با بیان اینکه سرود انقلاب اسلامی ایران توسط ارکستر فیلارمونیک نیز توسط حوزه هنری استان البرز ساخته خواهد شد، گفت: امسال برنامه‌های خوبی برای ایام دهه فجر تدارک دیده‌شده‌ و ازآنجاکه صداوسیما مسئول اطلاع‌رسانی است، جلساتی را با ادارات مربوطه جهت برنامه‌ریزی این برنامه‌ها برگزار خواهد کرد.
مدیرکل سازمان صداوسیمای استان البرز در خصوص پوشش رسانه‌ای مسیرهای راهپیمایی در کرج، بیان کرد: سال گذشته به دلیل ناهماهنگی‌های موجود و عدم انتخاب مسیر مناسب جهت تصویربرداری، انعکاس حضور مردم به‌خوبی انجام نشد و امید آن می‌رود امسال شاهد بهبود شرایط باشیم.

captcha