تحقق 150 درصدی برنامه دوره های آموزش مجازی شهرک های صنعتی خراسان شمالی
کد خبر: 3682610
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

تحقق 150 درصدی برنامه دوره های آموزش مجازی شهرک های صنعتی خراسان شمالی

گروه اجتماعی: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: سهم خراسان شمالی در ثبت نام از صنعت گران جهت آموزش دوره های مجازی 200 نفر بود که تا کنون 312 نفر از مزایای این دوره های کاربردی بهره مند شده اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، سیاوش وحدت مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی افزود: با اطلاع رسانی به موقع، از این دوره ها در استان به خوبی استقبال شده و پیش بینی می شود آمار شرکت کنندگان تا پایان سال به دو برابر افزایش یابد.

وی یکی از مهم ترین مزایای دوره های آموزش به صورت مجازی را، رایگان بودن این دوره ها عنوان کرد و ادامه داد: این دوره های مجازی در سال 96 طی انعقاد قراردادی میان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با دانشگاه مهر البرز منعقد شد.

وی اضافه کرد: در پی این قرارداد، بهترین اساتید صاحب نظر در حوزه صنایع کوچک، با ارائه آموزش های لازم به صنعت گر وی را در زمینه های مختلف کسب و کار تا تولید محصول و صادرات آگاه می سازد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: در قالب این طرح سایتی طراحی شده و به افراد متقاضی شرکت در دوره ها، پسورد داده می شود تا با ورود در هر ساعت از شبانه روز از آموزش لازم بهره مند شوند.

وحدت گفت: علاوه بر رایگان بودن این دوره ها، افرادی که وقت لازم برای حضور در دوره های حضوری را ندارند، با شرکت در دوره های مجازی که امکان پرسش و پاسخ برای کاربر نیز فراهم شده، از طریق اینترنت آموزش های لازم را دریافت می کند.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی نیز به دنبال افزایش آگاهی صنعت گر برای موفقیت در تولید و کسب و کار است، تصریح کرد: به همین منظور تعدادی از کارکنان مامور به اطلاع رسانی شده و با سرکشی از واحدهای صنعتی، مزایای شرکت در دوره های صنعتی را برای افراد تشریح کرده اند.

وی با بیان اینکه دوره های مجازی در بخش مدیریتی آموزش های عمومی و تخصصی و مهارتی را ارائه می دهد، اضافه کرد: این آموزش به صورت ویدیویی بوده و با به روز کردن اطلاعات فرد، تمام مزایای دوره های حضوری را به همراه دارد.

captcha