مشارکت مؤسسات قرآنی در برنامه‌های هفته قرآن و عترت خوزستان
کد خبر: 3682611
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

مشارکت مؤسسات قرآنی در برنامه‌های هفته قرآن و عترت خوزستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: هفته قرآن و عترت خوزستان از تاریخ 23 تا 30 بهمن‌ماه برگزار می‌شود که مؤسسات قرآنی استان نیز همکاری خود را در این برنامه‌ها اعلام کردند.

سیده‌مریم موسوی‌زاده، مدیرعامل اتحادیه قرآنی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این مطلب گفت: طی جلسات اخیری که با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد، برخی از برنامه و فعالیت‌های هفته قرآن و عترت این استان به اتحادیه و مؤسسات قرآنی سپرده شد.
وی ادامه داد: برپایی هفته قرآن و عترت در رشته‌های هنری شامل شعر، داستان، هنرهای تجسمی، نمایشی، سینمایی، رسانه مجازی، صنایع دستی و در رشته قرآنی شامل ترتیل، ابتهال، تواشیح، حفظ و تلاوت است.
موسوی‌زاده در ادامه به دیگر برنامه‌های این هفته از جمله محافل نور، یادواره شهدای قرآنی، کارگاه‌های عملی و ورکشاپ‌ها، تکریم از پیشکسوتان قرآنی اشاره کرد که اجرا می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی تصریح کرد: همواره مؤسسات فعال قرآنی استان همکاری مستقیم و ارتباط تنگاتنگی با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته است که بنا شده است در هفته قرآن وعترت، مؤسسات فعال در بخش شعر و خوشنویسی و ارتباط با فعالان فرهنگی و قرآنی استان همکاری داشته باشند.
وی افزود: در این زمینه اتحادیه نیز اعلام آمادگی خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های این هفته اعلام کرده است.
موسوی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: دبیر خانه هفته قرآن و عترت در خوزستان، امانیه، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،طبقه دوم واقع شده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 33334079 تماس حاصل کنند.

captcha