تمسک به فرهنگ قرآنی راه‌گشای سعادت برای همگان است
کد خبر: 3682618
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

تمسک به فرهنگ قرآنی راه‌گشای سعادت برای همگان است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: تمسک به فرهنگ قرآنی، راه سعادت را برای همگان به‌ویژه جوانان مشخص کرده و آنان را از گمراهی می‌رهاند پس باید در جهت پیشرفت این امر مهم بیش از پیش تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه امروز، 26 دی ماه در دیدار با علی مومنی، فعال و پیشکسوت قرآنی گفت: تمسک به فرهنگ قرآنی، راه سعادت را برای همگان به‌ویژه جوانان مشخص کرده و آنان را از گمراهی می‌رهاند پس باید در جهت پیشرفت این امر مهم بیش از پیش تلاش کرد.
وی افزود: تعامل با روحانیون و چهره های متعهد و فعال در حوزه دینی و فرهنگی و قرآنی از راهبردهای اداره تبلیغات اسلامی قروه بمنظور مشارکت در فعالیت‌های قرآنی و دینی رو به افزایش است.
حجت‌الاسلام منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه ضمن بیان سخنانی در باب ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم و بخصوص جوانان و نوجوانان گفت: حضور دستگاه‌های فرهنگی در این امر لازم و ضروری است و سازمان تبلیغات اسلامی یکی از تأثیر گذارترین دستگاه ها در این خصوص است.
حجت‌الاسلام منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه ضمن تاکید بر لزوم تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان گفت: حمایت از چهره های فعال قرآنی و شناساندن آنان به مردم و حمایت از آثار و توانایی های آنان در ترویج فرهنگ قرآنی و تشویق مردم نسبت به مسائل دینی تأثیر چشمگیری دارد.
علی مومنی، پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن، منشأ حیات امت اسلام است و برای اینکه حیات معنوی جامعه بیشتر شود باید به قرآن و معارف ارزشمند آن تمسک جوییم و درک مفاهیم قرآن کریم و عمل به آن اهمیت بسیاری دارد، چراکه تأثیر اصلی قرآن که همان هدایت گری قرآن است در گرو درک مفاهیم موجود در قرآن است.
وی یادآور شد: با همدلی، وحدت و تعامل خوب فعالان قرآنی سطح شهرستان می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های بزرگی در فعالیت خانه‌های قرآنی و ایجاد حرکت قرآنی خوب و با کیفیت در شهرستان باشیم.

captcha