جهاددانشگاهی یادآور نشاط علمی در جامعه است
کد خبر: 3682646
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

جهاددانشگاهی یادآور نشاط علمی در جامعه است

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی دانشگاه، جهاددانشگاهی را مظهر نشاط علمی در جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، حمیدرضا ابراهیمی پیش از ظهر امروز 26 دی ماه در نشست تخصصی نوانگار، در قالب همایش روابط عمومی‎های استان قم که به همت جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد، گفت: دانشگاه قم به عنوان دانشگاه مادر استان زمینه‎های همکاری خوبی را با نهادهای مختلف استان دارد.
وی افزود: در یک سال اخیر با بسیاری از دستگاه های استان رابطه بسیار خوبی ایجاد شده و تعاملات دانشگاه با دستگاه های استان از جمله اتوبوسرانی، اورژانس و شورای شهر قم وارد فاز جدی شده است.
روابط عمومی دانشگاه قم تصریح کرد: این دانشگاه با کمک دستگاه های مختلف استان قم به وظایف خود در جهت رشد و آبادانی شهر و استان عمل می‎کند.
وی با تقدیر از جهاددانشگاهی واحد استان قم در برگزاری این نشست گفت: همیشه وقتی نام جهاددانشگاهی به گوش می رسد به یاد طراوت و شادابی علمی می افتیم.
وی اظهارکرد: یکی از مسایل بسیار مهمی که باید به آن بپردازیم آن است که با پیام رسانی که سرورهای آن در خارج از کشور است نمی توانیم کار خود را گره بزنیم و باید از پیام رسانان داخلی خود استفاده کنیم؛ در دانشگاه قم از دو سال گذشته از پیام رسانان ملی استفاده کردیم ولی از تلگرام نیز غافل نشدیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه قم با ذکر این مطلب که کشورهای بزرگ بستر اطلاعاتی خود را در بستر خارجی ها بار گذاری نمی کنند گفت: مهمترین مبحث در عرصه روابط عمومی در داخل مجموعه، مهندسی تفاهم سازمانی است؛ نباید در مجموعه شهر و فضای اجتماعی به اسم نقد بهداشت روانی جامعه و سازمان ها را بهم بریزیم این همه استرس و بی اخلاقی و... نباید در فرهنگ ما باشد.

captcha