اگر شهید قرآنی می‌شناسید معرفی کنید
کد خبر: 3682700
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

اگر شهید قرآنی می‌شناسید معرفی کنید

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیرخانه اولین یادواره شهدای قرآنی استان مرکزی طی فراخوانی از مردم تقاضا کرده است که اگر شهید قرآنی می‌شناسند معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، اولین یادواره شهدای قرآنی استان مرکزی تحت عنوان «سوره‌های سرخ» از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت در ایام الله فجر امسال برگزار خواهد شد.

تاکنون تعدادی از شهدای قرآنی استان شناسایی شده‌اند و جلسات هماهنگی برگزاری یادواره نیز برگزار شده است اما با توجه به اینکه لیست واحدی از اطلاعات و شمار شهدای قرآنی استان وجود ندارد و این امکان وجود دارد که اسامی برخی از شهدا در لیست‌های موجود نیامده باشد دبیرخانه این یادواره از مردم تقاضا کرده است که اگر شهید قرآنی می‌شناسند معرفی کنند.

این شهدا باید دارای یکی از معیارهای حافظ، قاری، مدرس، فعال قرآنی، هنرمند قرآنی(کاتب قرآن)، گواهی نامه یا مدرک و لوح تقدیر باشند؛ مردم می‌توانند در صورت آشنایی با شهدای قرآنی و خانواده و اقوام ایشان با شماره تلفن 09183628400، آقای حمزه لویان، دبیر یادواره شهدای قرآنی تماس بگیرند.

به گفته حاج علی بیگی، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اولین یادواره شهدای قرآنی در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد اما اگر روند شناسایی شهدای قرآنی و ارتباط با خانواده ایشان به طول بیانجامد این یادواره دهه سوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

captcha