حفظ آثار مربوط به دفاع مقدس مورد توجه باشد
کد خبر: 3682710
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
بازوند:

حفظ آثار مربوط به دفاع مقدس مورد توجه باشد

گروه فرهنگی: مدیرکل صدا و سیمای لرستان فعالیت در حوزه دفاع مقدس را افتخار دانست و اظهار کرد: باید کارهای فاخری در حفظ آثار دفاع مقدس صورت پذیرد تا برای نسل‌های بعدی ماندگار شده و نشان‌دهنده رشادت‌های شهدا و ایثارگران باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد بازوند، مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان امروز سه‌شنبه، 26 دی‎ماه در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در حفظ آثار شهدا، گفت: باید کارهای فاخری در حفظ آثار دفاع مقدس صورت پذیرد تا برای نسل‌های بعدی ماندگار شده و نشان‌دهنده رشادت‌های شهدا و ایثارگران باشد، لذا این آثار چراغ راه برای نسل جوان انقلابی است.
وی افزود: صدا و سیمای مرکز لرستان به‌عنوان پر بیننده‌ترین رسانه در استان با در دستور کار قرار دادن طرح «اطلس دفاع مقدس لرستان» می‌تواند به‌خوبی به موضوعات دفاع مقدس بپردازد.
بازوند ادامه داد: نشر و ترویج آثار دفاع مقدس کار بسیار ارزشمند و پسندیده‌ای است که می‌تواند هنجار‌های اجتماعی را کاهش دهد و آحاد مردم و مسئولان در آن نقش دارند و فعالیت در حوزه دفاع مقدس را افتخار دانسته و همگی در راستای نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس تلاش می‌کنند.
یادآور می‏‌شود، هدف از اجرای طرح «اطلس دفاع مقدس لرستان» مستندسازی و به تصویر کشیدن نقش استان لرستان و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و همچنین ارزش‌سازی برای نسل جوان است.

captcha