استان اردبیل از توانمندی شرکت مهندسين مشاور فجر توسعه جهاددانشگاهی استفاده کند
کد خبر: 3682723
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

استان اردبیل از توانمندی شرکت مهندسين مشاور فجر توسعه جهاددانشگاهی استفاده کند

گروه اجتماعی: رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: استان اردبیل در راستای ساماندهی و برنامه ریزی شهری می تواند از ظرفیت و پتانسیل شركت مهندسين مشاور فجر توسعه جهاددانشگاهی استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، امروز، 26 دی ماه در دیدار با مدیر گروه شهرسازی مهندسين مشاور فجر توسعه جهاددانشگاهی افزود: این شركت از شرکت های‌ موفق در سطح کشور است و استان اردبیل می تواند از توانمندی های این شرکت به خوبی استفاده کند.
اوچی اردبیلی به تهیه طرح مطالعات راهبردی منطقه ویژه اقتصادی نمین توسط این شرکت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیز طرح «ساماندهی و تدوین دستورالعمل آب های گرم معدنی و پارک های آبی سرعین» با همکاری شركت مهندسين مشاور فجر توسعه و جهاددانشگاهی واحد اردبیل در حال انجام است.
وی افزود: این طرح به کارفرمایی آب منطقه‌ ای استان اردبیل و با هدف تدوین دستورالعمل های پیشنهادی در زمینه مدیریت و تخصیص بهینه آب به مجتمع های آبدرمانی، ارائه راهبردهای متنوع سازی خدمات گردشگری در زمینه جذب بیشتر گردشگر، تدوین چک لیست حداقل های طراحی برای مجتمع های آبگرم سرعین و درجه بندی مجتمع های آبدرمانی شهر سرعین اجرا می شود.
کاظم اسماعیلی، مدیر گروه شهرسازی مهندسين مشاور فجر توسعه جهاددانشگاهی نیز در این دیدار با بیان اینکه در راستای توسعه هرچه بیشتر استان، فعالیت‌های شرکت مهندسين مشاور فجر توسعه جهاددانشگاهی در اردبیل گسترش می‌یابد خاطرنشان کرد: این شرکت با بيش از سه دهه تجربه حرفه اي در زمینه معماري، عمران، شهرسازي، سازه، برق و مكانيك، مجموعه اي مناسب برای ارائه خدمات جامع و متنوع است.
وی افزود: جهاددانشگاهي در كنار فعاليت هاي تحقيقاتي بخشي از ظرفيت كاري خود را مصروف ارائه خدمات مهندسي در عرصه هاي مختلف نموده و در سال 1371 به منظور پيوند تعريف شده با نظام فني و اجراي مشاوره در چهارچوب ضوابط و قوانين مصوب برنامه و بودجه، شركت مهندسين مشاور فجر توسعه ایجاد گرديد.
اسماعیلی با اشاره به اینکه در سال 1374 اين شركت در زمره شركت هاي مهندسين مشاور واجد صلاحيت و داراي رتبه دفتر امور مشاوران و پيمانكاران سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت تصریح کرد: در حال حاضر در این شرکت، مجموعه اي مناسب برای ارائه خدمات جامع و متنوع فراهم شده است.
وی از آمادگی شركت مهندسين مشاور فجر توسعه جهاددانشگاهی برای همکاری و مشارکت در توسعه اسان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: اميد است این شرکت به لحاظ تجربيات و سابقه دانشگاهي خود در مسير رشد و توسعه استان اردبیل بيش از پيش مؤثر واقع گردد .

captcha