پیشگیری؛ مهم‌ترین کارکرد حفاظت و اطلاعات
کد خبر: 3682741
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کبوده مطرح کرد:

پیشگیری؛ مهم‌ترین کارکرد حفاظت و اطلاعات

گروه اجتماعی: رئیس اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی خرم‌آباد پیشگیری رامهم‌ترین کارکرد حفاظت و اطلاعات دانست و اظهارکرد: حفاظت و اطلاعات صرفاً اختصاص به مجموعه‌های خاص ندارد بلکه در همه زندگی آحاد جامعه به‎کار گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حسن کبوده، رئیس اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی خرم‌آباد امروز، 26 دی در حاشیه برگزاری کارگاه آشنایی با مبانی حفاظت و اطلاعات در خرم‌آباد، اظهارکرد: حفظ نظم و احترام به مقررات و رعایت اصول حفاظتی و امنیتی در مجموعه زندان‌ها با توجه به حساسیت‌های موجود می‌بایست از اولویت‌های همکاران باشد.
وی گفت: اهمیت حفاظت و اطلاعات به سنوات اخیر اختصاص ندارد بلکه از صدر اسلام و در میان معصومین(ع) نیز همیشه به‎عنوان یک موضوع مهم مدنظر بوده است تا آنجاکه حضرت علی(ع) می‌فرمایند: هر کس از دشمن غافل شود، توطئه‌های دشمن او را بیدار خواهد کرد.
رئیس اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی خرم‌آباد، تصریح کرد: این روایات و سخنان بر لزوم هوشیاری و پرهیز از سهل‌انگاری و غفلت تأکید دارند لذا بر ما واجب است در بالاترین سطح ممکن حفاظت از اطلاعات را رعایت کنیم.
کبوده اضافه کرد: در درون مجموعه قوه قضائیه با توجه به اهمیت رسالت آن حفاظت نقش مهمی در پیشبرد امور در مسیر صحیح و جلوگیری از بروز مشکلات دارد.
وی ضمن اشاره به نقش حفاظت و اطلاعات در حفاظت از کارکنان، بیان کرد: حفاظت و اطلاعات می‌تواند علاوه‌بر شناسایی تهدیدات و آفات سازمان، نسبت به ارائه راهکارهای حراست از سرمایه‌ها و نیز در صورت لزوم مقابله با عوامل تهدیدزا اقدام کند.
در این کارگاه آموزشی که به مدت سه روز برگزار شد تعداد ۹۶ نفر از کارکنان اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی خرم‌آباد موفق به طی این دوره شدند. 

captcha