گسترش چتر بیمه حوادث بر سر منازل مددجویان استان مرکزی
کد خبر: 3682746
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
شایسته جو خبر داد:

گسترش چتر بیمه حوادث بر سر منازل مددجویان استان مرکزی

گروه اجتماعی: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: تمامی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در سال جاری تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمدرضا شایسته جو، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه بیمه منازل مددجویان تحت حمایت در برابر حوادث غیرمترقبه از سال ۹۴ در دستور کار کمیته امداد قرارگرفته است، گفت: طی سال جاری قرارداد بیمه حوادث برای منازل مسکونی ۳۵ هزار و ۵۶۲ خانوار تحت حمایت فی‌مابین کمیته امداد استان مرکزی و شرکت بیمه آسیا از تاریخ ۲۲ آذر ۹۶ به مدت یک سال منعقد شد.
وی با اشاره به پرداخت ۱۸۷ میلیون تومان به ۹۰خانوار، گفت: ساختمان، تأسیسات و اثاثیه منازل مددجویان شهری و روستایی، محل نگهداری احشام در منازل مسکونی روستایی و ابزارآلات مربوط به فعالیت خودکفایی در برابر حوادث مختلف از مواردی است که شامل این بیمه هستند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد ادامه داد: پرداخت ۳۰میلیون تومان برای ساختمان و اثاثیه منازل روستایی، پرداخت ۵۰ میلیون تومان برای ساختمان و اثاثیه منازل شهری و ۱۵ میلیون تومان برای سرمایه فوت، نقص عضو بیمه‌ شده اصلی (سرپرست خانوار) از موارد تعهدات بیمه‌گر در قرارداد منعقد شده در برابر حوادث آتش سوزی، سیل، طوفان و سایر موارد است.
شایسته جو در پایان با اشاره به پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت گفت: از اقدامات مؤثر کمیته امداد پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت با هدف برخورداری از مزایای بیمه از جمله مستمری، بازنشستگی و از کار افتادگی است.

captcha