نقش جوانان در پیروزی نهضت امام راحل از اذهان پاک نخواهد شد
کد خبر: 3682747
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

نقش جوانان در پیروزی نهضت امام راحل از اذهان پاک نخواهد شد

گروه اجتماعی: رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: نقش ورزشکاران و قهرمانان به ویژه جوانان در پیروزی نهضت عظیم امام راحل و انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده و از اذهان پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، ارسلان حسینی، رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست ستاد بزرگداشت این کمیته، گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و ولایت ‌فقیه است.
وی افزود: نقش ورزشکاران و قهرمانان و به ویژه جوانان در پیروزی نهضت عظیم امام راحل و انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده و هرگز از اذهان مردم کشور پاک نخواهد شد.
حسینی با تشریح برخی از برنامه‌های این اداره در ایام دهه فجر به برگزاری برنامه‌های مختلف در بخش جوانان، ورزش قهرمانی، همگانی و روستایی و عشایری با رویکرد فرهنگی و نشاط عمومی اشاره کرد.
وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات کارکنان دولت، دانشجویی و دانش‌آموزی و المپیادهای ورزشی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.
رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تأکید کرد: حضور گسترده ورزشکاران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و نماز عبادی – سیاسی جمعه، برگزاری همایش‌های کوهپیمایی و جشنواره بازی بوی محلی«دا» و جشنواره اقوام از برنامه‌های شاخص این کمیته در ایام‌الله دهه فجر است.

captcha