مادر شهیدان زینلی به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 3682761
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

مادر شهیدان زینلی به فرزندان شهیدش پیوست

گروه اجتماعی: مادر شهیدان شعبان‌علی، حجت‌الاسلام اکبر و اصغر زینلی مبارکه پس از تحمل سختی و رنج بیماری در سن 76 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از ایثار، صغری مبارک‌آبادی مادر شهیدان شعبان‌علی، حجت‌الاسلام اکبر و اصغر زینلی مبارکه پس از تحمل سختی و رنج بیماری در سن 76 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع این مادر گرانقدر از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 27 دی ماه از مسجد پاچشمه شهرستان مبارکه به سمت گلستان شهدای این شهر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام اکبر زینلی مبارکه متولد 3 اردیبهشت 1341 پس از اعزام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در تاریخ 13 آبان 62 در منطقه مریوان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید؛ همچنین اصغر زینلی مبارکه متولد 5 اردیبهشت 1343 طی درگیری با نیروهای بعثی عراق در 24 اسفندماه 1363 در جزیره مجنون و بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.
شعبان‌علی زینلی متولد 7 بهمن ماه 1337 به عنوان قائم‌مقام فرماندهی لشکر زرهی 8 نجف اشرف(سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در یازدهمین روز از اسفندماه سال 64 پس از سال‌ها مجاهدت در منقطه فاو و بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

captcha