رونمایی از مقبره سردار بی‌سر مدافع حرم در ایام دهه فجر
کد خبر: 3682772
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

رونمایی از مقبره سردار بی‌سر مدافع حرم در ایام دهه فجر

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و امور آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از رونمایی مقبره شهید عبدالله اسكندری در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با حضور محمدجواد سفیدفردجهرمی معاون توسعه و منابع انسانی، سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی و امور آموزشی و جمعی از مسئولان و رؤسای ادارات بنیاد استان و غرب و شرق شیراز در سالن خادمین شهدای بنیاد فارس برگزار شد.
سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی و امور آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این نشست گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از 200 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در بنیاد استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه مردم مومن و انقلابی استان فارس با تقدیم 188 شهید گرانقدر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند، گفت: برنامه‌های ایام دهه فجر در روز 12 بهمن‌ماه با تجدید میثاق مردم و مسئولان با شهدای معزز در گلزار مطهر شهدای دارالرحمه شیراز آغاز خواهند شد.
محمدی اظهار كرد: به‌مناسبت دهه مبارک فجر، بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در استان كرده که نواختن زنگ انقلاب در مدارس شاهد، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انقلاب، تعویض قبور مطهر شهدا، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نمایشگاه آثار هنری هنرمندان شاهد و ایثارگر، برگزاری یادواره‌های شهدا، اعزام پیام‌آوران ایثار به مراکز علمی و اموزشی و اردوهای زیارتی ویژه خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر بخشی از این برنامه ها است.
وی ادامه داد: رونمایی از مقبره سردار شهید عبدالله اسکندری، برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب ادبیات اسارت و مراسم سراسری میهمانی لاله‌ها نیز از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا است.

captcha