اجرای طرح «حماسه خدمت و امنیت» بسیجیان در شیراز
کد خبر: 3682779
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

اجرای طرح «حماسه خدمت و امنیت» بسیجیان در شیراز

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز از اجرای طرح «حماسه خدمت و امنیت» با هدف ارتقای امنیت و آرامش محله‌ها و شهرک‌ها در این كلان‌شهرها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 26 دی در جمع خبرنگاران گفت: گشت‌های محله محور بسیج با هدف ارتقای امنیت و آرامش محله‌ها و شهرک‌ها در شیراز اجرایی شده است.
وی افزود: این طرح با عنوان «حماسه‌ خدمت و امنیت» از 2 ماه قبل و در قالب گشت‌های محله محور در شیراز آغاز شده و برنامه‌های ایست و بازرسی کمتر از گذشته در دستور کار است.
زارعی با تصریح اینكه گشت‌های بسیج با تعامل و توافق نیروی انتظامی و مراجع قضایی به شکل سراسری در کشور اجرایی شده است، گفت: با مردمی کردن امنیت و بهره‌گیری از توان بسیج، می‌توان ارتقای ‌امنیت و احساس آرامش را نزد ساکنان محله‌های مختلف شاهد بود.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اظهار كرد: در این طرح، گشت‌های بسیج در قالب تیم‌های 3 الی 5 نفره‌ی پیاده و خودرویی، شبانه در محله‌ها، کوچه‌ها و معابر گشت‌زنی خواهند داشت.
وی گفت: اجرای طرح گشت‌های محله محور بسیج در کنار تیم‌های گشتی عملیاتی و تورهای ایست و بازرسی در محدوده غرب شیراز برعهده این ناحیه‌ی از بسیج سپاه قرار دارد.

captcha