خانواده شهدا و ایثارگران معلمان بزرگ این کشور هستند
کد خبر: 3682793
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
رئیس ارشاد اسلامی صومعه سرا:

خانواده شهدا و ایثارگران معلمان بزرگ این کشور هستند

گروه اجتماعی: صفرپور خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را معلمان بزرگ این کشور دانست و یادآور شد: جانبازان و ایثارگران نیز شهیدان زنده ما هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، نورالله صفرپور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا امروز، 26 دی در دیدار با خانواده های شهید و جانباز هشت سال دفاع مقدس این شهرستان، با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، اظهار کرد: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی افزود: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بقای جمهوری اسلامی ایران و تداوم اهداف و آرمان های انقلاب و عزت و اقتدار و افتخاراتی که نصیب این کشور شده، همه را مدیون شهدا و خانواده های گرانقدرشان هستیم.

صفرپور با بیان اینکه انقلاب، عظمت، استقلال و امروز سرفرازی ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاوری فرزندان عزیز این مرز و بوم است، گفت: چه شهدای دوران نهضت انقلاب اسلامی و چه شهدای دوران جنگ تحمیلی، وجود خود را تقدیم این انقلاب، نظام و کشور کردند.

رئیس ارشاد اسلامی صومعه سرا خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را معلمان بزرگ این کشور دانست و یادآور شد: جانبازان و ایثارگران نیز شهیدان زنده ما هستند که سختی‌ها را با صبرشان تحمل می‌کنند و برای ما درس صبر، مقاومت و ایستادگی می باشند.

captcha