تأکید قرآن کریم به ایستادگی در برابر دشمن
کد خبر: 3682797
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
حجت‌الاسلام معزی عنوان کرد:

تأکید قرآن کریم به ایستادگی در برابر دشمن

کانون خبرنگاران نبأ: نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در جمع مدیران ارشد ستادی و کارکنان این جمعیت با اشاره به مسئله صبر و تقوا، گفت: در آیات متعددی در قرآن به مسلمانان در زمینه صبر و ایستادگی در راه دین خدا توصیه بسیار شده و از آن به‌عنوان مقاومت و ایستادگی در برابر ظالم یاد می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ حجت‌الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در جمع مدیران ارشد ستادی و کارکنان این جمعیت با اشاره به جریانات آشوب‌گرانه اخیر در برخی نقاط کشو، گفت: حوادث اخیر برنامه‌ریزی‌های چند ماهه آمریکا، صهیونیست‌ها و حمایت‌های مالی عربستان و البته با بهره‌گیری از فضای مجازی برای سازماندهی بود که با شعار نه به گرانی اما با هدف براندازی جمهوری اسلامی با همکاری فعالانه منافقین صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون همواره در صدد براندازی این نظام بوده‌اند؛ چراکه تمام منافع خود را در ایران و منطقه از دست داده‌اند.

وی سپس با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی با حاکمیت دین اسلام در جهان مقابله می‌کنند؛ تصریح کرد: تمام جنگ‌های صلیبی و تمام توطئه‌های دشمنان اسلام برای براندازی و نابودی اسلام بوده، چراکه نگرانی آنها از روی آوردن مردم سراسر جهان به اسلام و افزایش جمعیت مسلمانان در جهان است.

حجت‌الاسلام معزی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، دین اسلام در جهان قدرت‌نمایی می‌کند و همین مسئله سبب می‌شود تا صهیونیست‌ها و دیگر همدستانش به‌دنبال ضربه زدن و نابودی آن باشند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به سرآمد بودن و ظرفیت بالای مسلمانان در مسائل و موضوعات مختلف در جهان اشاره کرد و گفت: علت وجود دشمنی‌های پی در پی با دنیای اسلام، جلوگیری از حاکمیت این دین الهی در دنیاست و از همین روست که دشمنان همواره تلاش‌های گسترده‌ای به‌منظور رساندن آسیب به انقلاب اسلامی انجام می‌دهند.

وی در ادامه با تکیه بر عناصر تقوا، ایمان، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن، عنوان کرد: پس از شکست اعراب در جنگ با صهیونیست‌ها و همچنین تصرف قدس توسط رژیم غاصب صهیونیستی، حزب‌الله لبنان بود که در جنگ 33 روزه توانست با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، از دین و کشور خود دفاع کرده و با صبر و استقامت به پیروزی دست یابد.

حجت‌الاسلام معزی در بخش پایانی سخنان خود به تلاش دشمنان در جهت ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: البته پایداری و استقامت و عمل به وظایف، توطئه‌های دشمنان را خنثی ساخته و هوشیاری، اتحاد و همبستگی مثال‌زدنی مردم از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون همواره نقشه‌های شوم دشمنان را از بین خواهد برد.

فرهاد زمانی

captcha