متفاوت بودن پلیس ایرانی در دیانت اوست
کد خبر: 3682808
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴

متفاوت بودن پلیس ایرانی در دیانت اوست

گروه فرهنگی: فرمانده انتظامی مازندران تفاوت پلیس ایران با سایر کشورها را داشتن رفتاری دینی و اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از مهر، سردار محمود میر فیضی بعدازظهر سه شنبه 26 دی ماه  در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بابلسر با بیان اینکه شکاف یکی از موضوعات و تهدید به شمار می رود افزود: مردم با جمهوری اسلامی و نظام مشکلی ندارند، مشکل مردم با ما مسئولان است زیرا ما وظائف خودمان را بخوبی انجام نمی دهیم درحالی که ما باید مشکلات مردم را رفع کنیم.
وی افزود: یکی از موضوعاتی که در دستور کار دشمن قرار دارد، موضوع شکاف و دوقطبی کردن مردم و شکاف بین مردم با دولت، شکاف دولت با مجلس ، شکاف دولت با قوه قضائیه است و در این راستا ما باید مراقب باشیم.
میرفیضی با اشاره به اهمیت امنیت پرداخت، تصریح کرد: امنیت متعلق به همه آحاد جامعه است و به فرموده مقام معظم رهبری امنیت با توجه به سلائق سیاسی، دینی، مذهبی، زبانی، قومی و نژادی باید برای تمام ملت گستره داشته باشد و تنها با کسانی باید برخورد شود که موقعی بخواهند امنیت را متزلزل کنند.
وی افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، مهمترین نهاد نظارت اجتماعی، به عنوان اصلی ترین نهاد مسئول ایجاد امنیت، پلیس است و توانایی پلیس علاوه بر اینکه نیاز مردم را تامین می کند آبروی نظام جمهوری اسلامی است.
فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: پلیس ایران با تماس پلیس‌های دنیا متفاوت و دینی است و می‌خواهیم احکام دین در جامعه پیاده شود و ما در پلیس مرکز مشاوره داریم، در صورتی که در پلیس دنیا مرکز مشاوره وجود ندارد.
فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان سخنرانی خود در جمع مسئولین از تلاش شبانه روزی سرهنگ فتحعلی پور قدر دانی کرد و از فرمانده انتظامی جدید شهرستان بابلسر خواست تا با کار بیشتر و تلاش بیشتری برای ایجاد امنیت و آرامش شهروندان موجبات رضایت آنها را فراهم کنند.

در این مراسم سرهنگ عبداله رضوانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بابلسر معارفه و از خدمات سرهنگ عباس فتحعلی پور تقدیر شد.

captcha