برنامه‌های دهه فجر باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود
کد خبر: 3682814
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۱
رنجبرماهانی:

برنامه‌های دهه فجر باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه ریگان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تببین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امسال برنامه‌های دهه فجر باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان دیروز سه‌شنبه، 26 دی در جلسه شورای اداری این شهرستان ریگان گفت: در این شهرستان مشکلاتی وجود دارد که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و مسئولان شهرستان مشکلات را رصد و به گوش مدیران استانی برسانند تا در راستای رفع آنها تلاش شود.
وی افزود: مدیران شهرستان با روحیه جهادی که دارند در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند تا شاهد آبادانی و پیشرفت ریگان باشیم.
امام جمعه ریگان در ادامه با اشاره به اینکه امسال در استان چهار مصلای جدید ساخته خواهد شد، بیان کرد: فاز دوم مصلای ریگان امسال در دستور کار قرار دارد و به‌زودی کار ساخت حرم شهدای گمنام ریگان نیز آغاز خواهد شد. .
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تببین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امسال برنامه‌های دهه فجر باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.
وی گفت: در ایام‌الله دهه فجر تمام کمیته‌ها تشکیل و برنامه‌های خود را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تحویل دهند تا برنامه‌های منسجمی در سطح شهرستان برگزار شود.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی تأکید کرد: امسال تاکنون بیش از 250 میلیون ریال زکات خرما در شهرستان ریگان جمع‌آوری شده است.

captcha