صدمات دولت پهلوی در دهه فجر برای مردم بازگو شود
کد خبر: 3682816
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۵
جعفری:

صدمات دولت پهلوی در دهه فجر برای مردم بازگو شود

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه کوهبنان گفت: باید در این دهه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم بیان شود و مجالس و جشن‌ها ویژه تببین خدمات انقلاب اسلامی باشد و صدمات دولت پهلوی برای مردم بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان دیروز سه‌شنبه، 26 دی در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری گفت: دهه فجر آن آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد لذا باید جشن‌های این ایام را مانند ایام نیمه شعبان با شکوه و عظمت برگزار کنیم.
وی افزود: باید کمیته‌های دهه فجر فعال شوند وکارگروه‌های شعر، افتتاحیه پروژه‌ها، فضاهای مجازی و....برنامه‌ها را به‌گونه‌ای طراحی کنند که شان ایام فاطمیه هم حفظ شود.
امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: باید در این دهه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم بیان شود و مجالس و جشن‌ها ویژه تببین خدمات انقلاب اسلامی باشد و صدمات دولت پهلوی برای مردم بازگو شود.
حسین سالاری، سرپرست فرمانداری کوهبنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حقیقت انفجار نور بود و شرایطی برای حضور همگانی رقم زد و حق حاکمیت را به مردم داد، گفت: در حالی که قبل از انقلاب دوران خفقان بود با پیروزی انقلاب اسلامی مردم در سرنوشت کشور و تعیین نمایندگان زیر نظر ولایت و رهبری اقدام کردند.
وی بر برگزاری جشن‌های باشکوه تأکید کرد و افزود: باید گوشه‌ای از خدمات ارزشمند نظام برای مردم بیان شود گرچه ما شاهد زلزله در شهرستان هستیم اما باید برنامه‌های شادی برای تلطیف روحیه مردمی اجرا شود.

captcha