تکیه بر نیروی درونی و نه گفتن به دشمن؛ رمز موفقیت انقلاب
کد خبر: 3682832
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
جلیلیان مطرح کرد:

تکیه بر نیروی درونی و نه گفتن به دشمن؛ رمز موفقیت انقلاب

گروه فرهنگی: نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان نه گفتن به دشمن و تکیه بر نیروی درونی را رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهارکرد: جهانی کردن اسلام و قرآن هدف نهایی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، عصر سه‌شنبه، ۲۶ دی‌ماه در جلسه ستاد دهه مبارک فجر لرستان با بیان این‌که انقلاب اسلامی از جمله نعمت‌های ارزانی‌شده خداوند به ملت ایران است، اظهارکرد: امانت‌داری یکی‌از اصول مهم بوده که سفارش زیادی به آن شده و لذا از نعمت انقلاب به خوبی باید امانت‌داری کرد.
وی گفت: انقلاب اسلامی به ملت ایران جایگاهی رفیع بخشیده است، جایگاهی که تا قبل از انقلاب وجود نداشته و این ژاندارم‌های آمریکایی بودند که برای ملت و کشور ایران تصمیم می‌گرفتند.
جلیلیان با بیان این‌که تا قبل از انقلاب ایران تحت سیطره آمریکا بود، افزود: اکنون اما با پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران پرچم‌دار مبارزه با استعمار جهانی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ودیعه بسیار بزرگی است، دشمنان این انقلاب از سالیان دور با ایجاد توطئه و فتنه‌های مختلف سعی بر شکست‌دادن این انقلاب داشتند و حتی وقایع اخیر در راستای این بوده که ایران سعی در جهانی‌کردن اسلام و قرآن دارد.
وی با اشاره به این‌که روز به روز شاهد اقتدار انقلاب اسلامی هستیم، یادآور شد: یادآوری روزهایی که ملت ایران با دست خالی در برابر قدرتی که همه دنیا پشت او بودند، ضروری است و به همین منظور بزرگداشت دهه فجر بسیار حیاتی است.
جلیلیان افزود: توکل به خداوند، تکیه بر نیروی درونی و نه‌گفتن به دشمن رمز موفقیت پیروزی انقلاب در روزهای سخت است.

captcha