شأن پاسداری در نوکری و خدمت به مردم است
کد خبر: 3682835
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

شأن پاسداری در نوکری و خدمت به مردم است

گروه فرهنگی: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه خود را خادم مردم می‌داند، زیرا شأن پاسداری در نوکری و خدمت به مردم است و نمونه این تفکر، شهید شوشتری است که با افتخار مدال نوکری مردم را به سینه زد و در این راه تا پای جان رفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، همایش سران طوایف، ریش‌سفیدان و معتمدان روز گذشته، 26 دی‌ماه با حضور فرماندهان سپاه، افراد بانفوذ عشایر و معتمدان طوایف در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد.
سردار غلام‌حسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این همایش بیان کرد: امروز، سالروز فرار شاه از کشور است، کسی که دل به حمایت اربابان خود خوش کرده بود، اما با خروش مردم به رهبری امام خمینی(ره) مجبور به فرار شد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ است که باید قدردان و پاسدار آن بود، زیرا ملت ایران را از زیر یوغ استکبار و حکومت طاغوت نجات بخشید و با حفاظت از سرمایه‌های این ملت، اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در دوران حکومت طاغوت، ملت ایران تحقیر می‌شد و نعمت‌های خدادادی که سهم این ملت بود، به تاراج می‌رفت، اربابان اجنبی بر ما سلطه داشتند و ملت ایران در مجامع بین‌المللی جایگاهی نداشت، اما پیروزی انقلاب سبب شد تا همه چیز تغییر کند.
وی با بیان اینکه دنیای استکبار در جریان انقلاب سیلی محکمی از مردم ایران خورد، افزود: امروز همه دنیا، ملت ما را به‌عنوان ملی می‌شناسند که حق خود را می‌گیرد و جلوی هیچ ابرقدرتی سر خم نمی‌کند.
غیب‌پرور ادامه داد: سپاه خود را خادم مردم می‌داند، زیرا شأن پاسداری در نوکری و خدمت به مردم است و نمونه این تفکر، شهید شوشتری است که با افتخار مدال نوکری مردم را به سینه زد و در این راه تا پای جان رفت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اگر وحدت در میان اقوام و مذاهب وجود داشته باشد، هیچ نیروی نمی‌تواند بر آن غلبه کند، افزود: یکی از اهداف دشمن ایجاد شکاف بین اقوام مختلف است تا بتواند از این طریق به اهداف خود برسد، که بحمدالله علی‌رغم توطئه‌های بی‌شمار دشمن، اقوام مختلف در ایران اسلامی با همدلی و وحدت زندگی می‌کنند و هیچ نیرویی نمی‌تواند وحدت آن‌ها را خدشه‌دار کند.

captcha