کنفرانس علمی با محوریت «میراث قرآنی ـ حدیثی جرجان و استرآباد» برگزار می‌شود
کد خبر: 3682857
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
با مشارکت اتحادیه مؤسسات قرآنی گلستان؛

کنفرانس علمی با محوریت «میراث قرآنی ـ حدیثی جرجان و استرآباد» برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کنفرانس علمی با محوریت «میراث قرآنی و حدیثی جرجان و استرآباد» و «پژوهش قرآن و علوم اجتماعی» طی زمستان سال 97 برگزار می‌شود.

سیدمرتضی حسینی‌امین، مدیر مؤسسه یاسین(یاسین جوان) گرگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: کنفرانس ‌علمی با محوریت «میراث قرآنی و حدیثی جرجان و استرآباد» و «پژوهش قرآن و علوم اجتماعی» طی سال 97 با همکاری دانشگاه آزاد گلستان و مدیرت حوزه‌های علمیه استان و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان، برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه همایش فوق در دو محور، برنامه‌ریزی شده، بیان کرد: پژوهش‌ قرآن و علوم اجتماعی و ادبی و میراث قرآنی و حدیثی جرجان و استرآباد‌(استان گلستان) از جمله محورهای این کنفرانس است.
حسینی‌امین بیان کرد: تا کنون ن دو جلسه‌ هماهنگی و توجیه این کنفرانس با حضور مسئولان و اعضا انجام شد که جلسه سوم آن نیز امروز، 27 دی‌ماه انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه کنفرانس فوق با مصوبه شورای توسعه فرهنگی قرآنی استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در محور میراث قرآنی و حدیثی جرجان و استرآبادی مؤسسه نشان دهنده طرح و در محور نخست پژوهش قرآنی نیز حوزه‌های علمیه و با همکاری دانشگاه این طرح را ارائه کرده‌اند.
حسینی‌امین اضافه کرد: احتمالاً این نشست زمستان سال 97 برگزار می‌شود که در خصوص عنوان این کنفرانس نیز صبح امروز، 27 دی‌ماه بحث و تبادل نظر می‌شود.

captcha