رقابت 320 نفر در مسابقات منطقه‌ای قرآن‌ ناجا
کد خبر: 3682868
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
رود‌مقدس خبر داد:

رقابت 320 نفر در مسابقات منطقه‌ای قرآن‌ ناجا

گروه مسابقات: رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا از برگزاری مسابقات منطقه‌ای قرآن‌‌کریم ناجا با حضور 320 متسابق در دو منطقه تهران و خراسان رضوی خبر داد.

سرهنگ رمضانعلی رودمقدس، رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا در گفت‌و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: مسابقات منطقه‌ای قرآن‌‌ کریم ویژه آقایان و بانوان با حضور کارکنان ناجا، پایور، وظیفه و خانواده‌های کارکنان(همسر و فرزند)، بازنشستگان ناجا و کارکنان وظیفه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در شش رشته شامل قرائت تحقیق و ترتیل، درک مفاهیم سطح یک(تحصیلات دیپلم) و دو(فوق دیپلم به بالا)، اذان و حفط ۵ جزء قرآن‌‌ کریم، روز پنجشنبه، 28 دی ماه ساعت 8 صبح با حضور 320 متسابق به صورت سراسری برگزار می‌شود.
رودمقدس با اشاره به اینکه این مسابقات، هفته گذشته در شش منطقه کشور برگزار شد، بیان کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی ستاد فرماندهی ناجا از مراکز قزوین، البرز، یگان ویژه پاسداران، دانشگاه علوم انتظامی، ستاد مرزبانی، فرمانده‌ای غرب و شرق استان تهران وهمچنین در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از مراکز خراسان شمالی و جنوبی، مرکز آموزش ثامن‌الائمه(ع) مشهد و فرماندهی انتظامی خراسان برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطر‌نشان کرد: نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات به مسابقات سراسری ناجا که در بهار۹۷ برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

captcha