اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر در کلیه مدارس آذربایجان غربی
کد خبر: 3682885
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
سید سیاح خبرداد:

اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر در کلیه مدارس آذربایجان غربی

گروه اجتماعی: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: برنامه های ویژه دهه فجر در کلیه مدارس و ادارت آموزش و پرروش استان باشکوه تر از گذشته اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی امروز 27 دی، اردشیر سید سیاح سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جلسه کمیته استانی فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر امسال پیام امید را برای ملت ایران و پیام نامیدی را برای استکبار جهانی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: برنامه های ویژه دهه فجر در کلیه مدارس و ادارت آموزش و پرروش استان باشکوه تر از گذشته اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  نظام آموزشی هر کشوری نقش کانون تشدید و یا تضعیف رفتار های اجتماعی را ایفا می کند، تصریح کرد: ایفای نقش در اجرای برنامه های دهه فجر توسط ارکان مدرسه اعم از شورای دانش آموزی، شورای دبیران و انجمن اولیا و مربیان امری ضروری است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: آموزش و پرورش همواره برای تحقق رسالت خود در تبیین و نهادینه کردن آرمانهای انقلاب اسلامی تلاش کرده است.

قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی استان نیز گفت: امسال ۴۰۰ عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه فجر در نظر گرفته شده است که در بین ۲۲کمیته رتبه نخست را داراست.

قاسمی اضافه کرد: آگاهی بخشی با زبان هنر، رواج گفتمان انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه امید و خودباوری در بین دانش آموزان و محور قرار دادن اندیشه های امام و رهبری از رویکرد های مهم برنامه‌های دهه فجر امسال خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی استان گفت: وحدت، ایمان، سرمایه های اجتماعی و رهبری از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ولی حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت استان نیز بیان کرد: مسابقات ورزشی دانش آموزان و فرهنگیان ویژه دهه فجر در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: با هدف ایجاد ارتباط بین نسلها، جشنواره ورزش و تربیت بدنی به همراه خانواده، ۱۹ بهمن برگزار خواهد شد.

captcha