اجرای 290 عنوان برنامه در حوزه ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3682944
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
طی دهه فجر؛

اجرای 290 عنوان برنامه در حوزه ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی

گروه اجتماعی: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در حوزه ورزش و جوانان 290 عنوان برنامه طی دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان جنوبی، محمداسماعیل افضل پور، امروز 27 دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در دهه فجر اظهارکرد: 290 برنامه طی این ایام در استان برگزار می‌شود که 42 عنوان برنامه مخصوص حوزه جوانان است.

وی افزود: از جمله برنامه های حوزه جوانان می‌‌توان به برگزاری نشست‌ها و گفتگوهای فرهنگی جوانان با مسئولین استانی، نشست نخبگان جوان با مسئولین و برگزاری جشنواره ازدواج آسان اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: کلنگ زنی خانه جوان طبس نیز  طی ایام دهه فجر انجام خواهد شد که برای این پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

افضل پور تصریح کرد: همچنین در دهه فجر امسال پیش بینی افتتاح سالن ورزشی بورنگ شهرستان درمیان با اعتبار 900 میلیون تومان، افتتاح زمین فوتبال ساحلی فردوس و راه اندازی مجدد استخر پوشیده میثاق درمیان شده است.

وی با اشاره به افتتاح خانه کبدی خراسان جنوبی طی دهه فجر، تصریح کرد: کلنگ زنی زمین‌های چمن مصنوعی در شهرستان‌های سربیشه و نهبندان مدنظر بوده و برای آن بالغ 120 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اضافه کرد:از دیگر برنامه‌هایی این هفته تجلیل از والدین ورزشکاران نمونه، نمایشگاه‌های عکس ورزشی، کارگاه اخلاق در ورزش، یادواره شهدای ورزشکار، دوره‌های مربی گری، جشنواره های بومی محلی و جشنواره استعدادیابی در استان است.

افضل پور با اشاره به وجود 80 سالن ورزشی نیمه تمام در استان، بیان کرد: طی سال آینده 13 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی استان، 2 میلیارد تومان احداث خانه‌های جوان و 2 میلیارد تومان برای پروژه های آموزش و پرورش در نظر گفته شده که از 13 میلیارد تومان حدود 20 درصد آن امسال تخصیص پیدا کرده است.

captcha