برگزاری «جشن انقلاب» در 30 موسسه قرآنی بروجرد
کد خبر: 3682953
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

برگزاری «جشن انقلاب» در 30 موسسه قرآنی بروجرد

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری 60 گفتمان دینی ویژه دهه فجر در این شهرستان خبرداد و گفت: در 30 مؤسسه قرآنی این شهرستان «جشن انقلاب» برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی در دهه فجر، برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع انقلاب اسلامی را ازجمله این برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: به‌مناسبت ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های مختلفی در بروجرد برگزار می‌شود که برگزاری 50 گفتمان دینی در مدارس و 10 گفتمان دینی در دانشگاه و حوزه علمیه از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام است.
وی افزود: گفتمان‌های دینی با محوریت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مدارس و داشگاه‌ها برگزار می‌شود که با اعزام اساتید و کارشناسان برجسته در طول این 10 روز گفتمان‌ها برگزار خواهند شد.
جعفرپور اضافه کرد: در دهه فجر جشن شب‌های انقلاب در همه مساجد شهری و روستایی شهرستان بروجرد برگزار می‌شود و دو محفل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر در بروجرد است.
جعفرپور گفت: همچنین بیش‌از دو هزار پوستر از سخنان مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) توزیع خواهد شد و همچنین در 30 مؤسسه قرآنی این شهرستان «جشن انقلاب» برگزار می‌شود.
رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد از اعزام 20 مبلّغ به روستاهای بروجرد خبر داد و افزود: به مناسبت دهه فجر 20 مبلغ به روستاهای بروجرد اعزام می شوند و محوریت سخنرانی این مبلغین پیرامون پیروزی انقلاب است.
وی بیان کرد: برگزاری جشنواره قرآنی ویژه کودکان از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی در طول دهه فجر است و تلاش می شود تا این برنامه ها به بهترین شکل برگزار شود.

captcha