خاطره‌گویی سالمندان در موزه یادمان یاران
کد خبر: 3682957
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

خاطره‌گویی سالمندان در موزه یادمان یاران

کانون خبرنگاران نبأ: به یاد گذشته‌های نه چندان دور و با دریایی از خاطرات جوانی، جمعی از سالمندان بلوک بنفشه در محل گنجینه یادمان یاران گردهم آمدند تا با مددکاران و پرستاران خود به گفت‌وشنود بپردازند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، موزه یادمان یاران، گنجینه گرانبهائی از اشیای فرهنگی، هنری و منسوجات قدیمی است که توسط خیرین و نیک‌اندیشان با دست دل و رضایت قلبی به این مجموعه اهدا شده تا یادگاری همیشگی در قلب کهریزک باشد.
دیدار از این گنجینه گرانبهای هنری، خاطرات جوانان دیروز را که هم‌اکنون سپیدمویان جامعه هستند، تداعی می‌کند و اندیشه گذر پر سرعت زمان را در دل یکایک آنان متبلور می‌کند.
در همین راستا و با اندیشه پویایی خاطرات گذشته، جمعی از سالمندان بلوک بنفشه در این مکان هنری حاضر شدند تا به پرستاران و مددکاران خود یادآوری کنند که هر یک از اشیاء فوق و چگونگی استفاده از آن را در سنین جوانی یا دیده‌اند و یا از آن بهره‌مند بوده‌اند.
ذکر انواع خاطرات جوانی، شادی‌ها و غم‌های گذشته و لزوم توجه جوانان به آینده‌نگری که سنین سالمندی را چگونه و در چه شرایطی تجربه کنند، از دیگر صحبت‌های شیرین پدربزرگ‌های کهریزکی در محل گنجینه یادمان یاران شد.

مینا جعفری

captcha