اجرای طرح «نیک» ویژه آموزش نماز به کودکان در لرستان
کد خبر: 3682969
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

اجرای طرح «نیک» ویژه آموزش نماز به کودکان در لرستان

گروه فرهنگی: رئیس ستاد اقامه نماز لرستان از اجرای طرح «نیک» ویژه مربیان مهدکودک‌ها با هدف آموزش شیوه‌های جذاب آموزش نماز به کودکان در استان خبرداد.

حجت‌الاسلام عابدین درویش‌پور، رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در تشریح فعالیت‌های ستاد اقامه نماز در حوزه کودکان و نوجوانان به اجرای طرح «نیک» اشاره کرد و گفت: آموزش مربیان مهدکودک‌ها با هدف آموزش شیوه‌های جذاب آموزش نماز به کودکان با عنوان «طرح نیک» در استان در حال برگزاری است.
وی افزود: در این طرح مربیان مهدکودک‌ها زیر نظر مبلّغان و طلاب آموزش‌های تخصصی نماز در حوزه کودکان را فرا می‌گیرند .
درویش‌پور در ادامه با اشاره به ضریب نفوذ کلام مبلّغان و طلاب در بیان جذب آموزه‌های دینی ازجمله نماز، اظهارکرد: روحانیون و مبلّغان با بهره‌گیری از فن بیان خود می‌توانند با ارائه شیوه‌های نوین در تشویق و ترغیب گروه‌های سنی مختلف جامعه به نماز نقش مؤثری داشته باشند .
وی با بیان این‌که هم‌اکنون قریب به 90 درصد کارگاه‌های آموزشی ستاد اقامه نماز ویژه مخاطبان، با آموزش مبلّغان برای گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه هدف برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری نشست‌ها برای خانواده‌ها، دانشجویان، دانش‌آموزان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان با حضور مبلّغان و روحانیون متخصص در حوزه نماز برگزار می‌شود که در این کارگاه‌ها شیوه‌های جذب نماز به مخاطبان با ضریب نفوذ مبلّغان بیان خواهد شد .
رئیس ستاد اقامه نماز لرستان همچنین از حضور مبلّغان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ نماز در بین مراجعان خبر داد و یادآور شد: در این طرح نیز مبلّغان علاوه‌بر اقامه نماز اول وقت پاسخگوی سؤالات و احکام شرعی بیماران و همراهان آنها خواهند بود .

captcha